maandag 4 augustus 2014

Weekend aan Zee actrice Maaike Neuville leeft al anderhalf jaar volledig suikerloos


Weekend aan Zee actrice Maaike Neuville leeft al anderhalf jaar volledig suikerloos

Maaike Neuville, bekend van 'Van Vlees en Bloed' en 'Weekend aan Zee' heeft anderhalf jaar geleden suiker voorgoed vaarwel gezegd. "Het is ongelooflijk waar ze dat goedje overal insteken."

"We worden afhankelijk van dat spul. Ik ben ermee gestopt. De eerste dagen was alle energie uit mijn lijf verdwenen. Ik voelde me niet goed en had geen fut meer. Ik kon zelfs geen sms meer versturen. Heel bizar. Pas na een jaar zonder suiker was mijn energieniveau weer in balans.", aldus Maaike Neuville.

"Ik ben blij dat ik van dat goedje verlost ben. Voor mij was het alles of niets. Een beetje minder suiker bestaat voor mij niet. Toch niet nu. Misschien dat ik later wat meer kan matigen, maar nu is het alles of niets. Ik breng dus voortaan mijn eigen koekjes mee, zonder suiker", aldus Maaike Neuville in TvFamilie.

Weekend aan Zee met Maaike Neuville kent sterk start, meer dan 30.000 bioscoopbezoekers tot nu toe!

'Weekend aan Zee' met Maaike Neuville, Marieke Dilles, Eline Kuppens, Ellen Schoeters, Michaël Pas, Matteo Simoni en Kevin Janssens, was niet enkel een schot in de roos op de Ladies Nights.

Na de openingsweek van ‘Weekend aan Zee’ komt de teller immers reeds op meer dan 30.000 bezoekers te staan. De film komt hiermee binnen op een mooie 3e plaats in Vlaanderen. ‘Weekend aan Zee’ met Maaike Neuville is een romantische komedie waarbij de vriendschap tussen vier hartsvriendinnen tijdens hun laatste reünie aan zee op de proef wordt gesteld. ‘Weekend aan Zee’ is een productie van Vivi Film & vtm en werd geregisseerd door Ilse Somers. Sinds 25 april is de film te zien in de Vlaamse bioscopen.

De film ‘Weekend aan Zee’ met Maaike Neuville is ook de eerste vtm Faits Divers - film uit de derde reeks en wordt verdeeld door Starway Film Distributie die vorig jaar ook ‘Code 37 - de film’ op hun palmares mocht schrijven met maar liefst 300.000 bezoekers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten